johannamadeleine

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna König - 15 november 2012 22:09

nu ska jag ta och läsa igenom religionen en gång, sen ska jag försöka sova.

imorgon är det äntligen fredag och då blir det bio med Sarah, Johanna och Hanna! vi ska se breaking dawn part 2, wiho! :D 

hoppas jag sover hela natten nu, försov mig imorse, förhoppningsvis kommer jag upp imorgon!

skönt med fredag men ska ändå plugga mycket i helgen, usch på det!


godnatt mina fina!

 

känslig, börja gråta av denna statusen. 

helt otroligt hur människor kan vara fuckade i huvudet, det gör ont i mitt hjärta. 

Av Johanna König - 15 november 2012 19:38

*jag är snål av mig

*jag älskar att vara ensam och kolla serier osv, mys!

*jag är kobent, haha..

*jag har för enkelt på att lita på folk

*jag har koncentrationsproblem

*jag älskar nästan all musik, beroende på humör, haha.

*jag har verkligen tappat lusten av skolan

*jag småäter hela tiden...

*jag är sämst på att sjunga och måla

 

 

Av Johanna König - 15 november 2012 16:01

nu drar jag mig mot gymmet med Petra!

bloggar med sen :)

 

Av Johanna König - 14 november 2012 22:28

åååh, vad jag älskar detta bandet alltså!

säger godnatt med några låtar.


Av Johanna König - 14 november 2012 19:54

ligger i min ensamhet nerbäddad i min säng och kollar gossip girl.

jag har gjort det hela kvällen, mys!

fy i helvete vad trött jag är, får väl ta och sova snart, däremot har jag faktiskt ingen lust med det.

jag vet, jag är konstig. 


usch, vilken dag. ingen bra dag alls, men jag har ändå försökt att hålla ett big smile på läpparna!

imon är det torsdag, riktigt segt men en dag närmare till fredag!

 

är det okej att bara vilja bort? för det vill jag, vill nog aldrig komma tillbaka hit faktiskt. 

Av Johanna König - 13 november 2012 20:28

jag har ju svårt att somna och sova på nätterna, så jag laddade ner en app som heter "relax and sleep well"

efter skolan testade jag den, det fungerade! helt otroligt, hoppas den fortsätter fungera. så för er som har svårt att sova osv rekommenderar jag denna till!

haha, och såklart så ringde Johanna mig en timma efter och sa att hon stod o väntade på mig, hahaha, trodde aldrig jag skulle somna ;)

Av Johanna König - 12 november 2012 22:33

säger godnatt med denna härliga låten!

nu hoppas jag att jag kan sova hela natten, annars bör jag nog fundera på vad som oroar mig så mycket att jag inte kan sova..

Av Johanna König - 12 november 2012 17:02

inte taggad någonstans på teater idag, så jävla trött!

fick knappt någon sömn inatt, vaknade om och om igen, usch.

nu ska jag byta om till mjukiskläder och sen byta om till vanliga igen, bara för att det är mysigt för stunden.... haha!
vi hörs nog sen, kram!

 

haha, gammal efterbliven bild!


Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards