johannamadeleine

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna König - 31 oktober 2012 22:49

tänkte sätta mig och göra en önskelista till julafton, hihi.. och läsa några sidor. sen ska jag sova, skönt!

säger godnatt nu i alla fall, vi hörs imon, puss

Tumblr_m8ed1hsatb1rb1vero1_500_large_large

Av Johanna König - 31 oktober 2012 19:57

så sugen på att hitta på något, gå ut och göra något. men ingen är typ hemma, ingen vill vara med mig :(

det är i princip första gången på flera månader jag vill leva livet. helt sjukt. 

men saker som drar tillbaka mig som gör att det slutar med att jag sitter ensam i ett hörn och bara vill försvinna. jag vet inte om jag ens kan förklara. 

säger alltid att jag måste ta tag i mitt liv, det händer fan aldrig.

jag längtar tills jag går ut gymnasiet, då flyttar jag härifrån, tänker bara resa runt och leva livet. 

 

hejdå sålänge, nu ska jag gå o göra något, inte för jag vet vad men något.

Av Johanna König - 31 oktober 2012 12:45

Åh, världens bästa lunch, dör så gott!

Av Johanna König - 31 oktober 2012 11:34

Mår illa och har ont i magen, vill bara bädda ner mig i min mysiga säng resten av livet... Men först ska jag gymma , inte gjort det sen torsdags, det behövs! Nu kör vi!

Av Johanna König - 30 oktober 2012 22:59

Nu ska jag sätta igång att läsa, ska börja med "det fattas en tärning" av Johanna Thydell. Valde denna boken eftersom jag älskar "i taket lyser stjärnorna" av henne. Tänkte läsa några sidor innan jag somnar. Riktigt trött, hoppas jag sover gott med denna jävla mensvärken. Godnatt, sov gott alla människor!

Av Johanna König - 30 oktober 2012 19:32

åh, vad tiden går långsamt idag! 

nu måste jag vänta 20 min på att Jessica ska komma hit, uttråkad tjej!

 

Av Johanna König - 30 oktober 2012 17:49

åhhhhh, har jag tagit upp hur mycket jag hatar att vara tjej idag? 

ont i min lilla mage asså :( helt forever alone hela dagen också. bakat lite chokladkakor, druckit kaffe, snabbstädat mitt rum, det såg ut som en katastrof. sen har jag ju även typ sett 10000 pll-avsnitt som vanligt ;)

nu ska jag se lite pretty little liars, och må dåligt. värktabletter hjälper knappt asså. 

lite senare ska jag och Jessica till Amanda och greja lite med manuset, ska bli mys. 


kanske hörs sen, kram

 

haha så go

Av Johanna König - 30 oktober 2012 08:16

Vaknade av äckelmensvärk imorse, det blev en god smoothie till frukost. Jag orkar inte vara uppe nu, åh! Nu ska jag sätta på några avsnitt av pll och hoppas på att mensvärken går bort, ibland hatar jag att vara tjej asså. Nu ska jag sluta babbla, vi hörs sen, kram!
Dålig kvalité som vanligt då...

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards