johannamadeleine

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Johanna König - 17 november 2012 21:05

åh, vad trött jag är!

ska tvätta bort sminket och sånt, sen funderar jag nog på att sova, hahah. 

det kommer nog inte bli så, men galet trött verkligen. 

jaja, säger godnatt nu i alla fall.


imorgon ska jag råplugga, träna med Johanna, städa och bara ta det lugnt.

vi hörs imon, puss




Av Johanna König - 17 november 2012 20:10

läst igenom det hemska, tjocka häftet nu... får väl läsa igenom det imorgon med, sen får det gå som det går. 

orkar faktiskt inte bry mig, det är ju bara idrott, right!? ;)

jag blir så jävla trött av att läsa och plugga, haha. 

nu ska jag sätta på gossip girl och så får det bli sova tidigt. 

Av Johanna König - 17 november 2012 18:38

ovanligt glad idag, varit på kungsmässan med min fina Petra.

det kändes så juligt & mysigt! :)


däremot försöker jag plugga idrott, vilket absolut inte går bra. jag har jättesvårt för att lära mig teoretiska saker och dessutom 50 sidor!? det funkar fan inte för mig i alla fall. 

vi har prov på måndag, jag ångrar verkligen att jag inte började med det här tidigare!

 

bjuder på en bild sen idag, både jag och Petra köpte dessa gulliga nattlinnen för bara 99 kr på lindex!

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards