johannamadeleine

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Johanna König - 10 november 2012 21:42

Har det jättemysigt, däremot vill jag sova, sjukt trött. Ont i gomen också, haha random...
Hahahah, dör...

Av Johanna König - 10 november 2012 17:51

nu ska jag sätta mig och kolla bloggar med en toast och kaffe ;)

jag är inte alls stressad, känns skönt :)

tänkte börja gå mot kyrkan halv sju eller något sånt.


egentligen kanske jag inte ska äta något innan, men eftersom det finns mjölk/grädde i potatissallad så ska jag nog stå över det, så äter lite innan och lite kyckling eller vad det nu ska vara där. 

blir nog inte så bra bloggning ikväll, men hörs nog när jag är hemma.

ha en underbar lördagskväll!
 

Av Johanna König - 10 november 2012 14:48

vad är meningen med livet?


den frågan har jag ställt mig själv många gånger dagligen, men fortfarande inte hittat svaret.

men idag slog det mig, att bara ta en dag i taget och inte tänka så mycket på framtiden.

vara glad, skratta och le. jag tror jag har varit ganska isolerad lately, men jag tror jag känner mig taggad på livet nu, det känns riktigt bra! bara leva livet. jag har ångest över min framtid, men varför egentligen?

jag tänker ta en dag i taget och försöka vara glad ständigt!

alla behöver vara ledsna ibland, men också glada!

 

nu ska jag vara positiv, hihi!

nu måste jag hoppa in i duschen, så inte alla blommor vissnar! ;)

 



Av Johanna König - 10 november 2012 01:06

nu ska jag krypa ner i sängen, min bästa vän. den finns alltid där för mig, oavsett, hihi.

så trött verkligen, vi hörs imorgon, eller ah senare idag, sweet dreams!

Sleep_is_my_drug-156749_large

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards