johannamadeleine

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna König - 30 november 2012 15:40

Åh herrejävlar vad kallt det är på mitt rum, ligger nedbäddad i täcket och vill egentligen upp och börja rensa mitt rum, som behövs.. men det är ju så kallt! Snön lär ju komma nu i helgen, brr... Älskar vintern, hatar kyla!
Nä, nu ska jag sätta igång och dessutom ta på mig tusen lager av kläder.

Av Johanna König - 30 november 2012 13:27

Åh, älskar att mixtra massa mat och se om det blir gott, oftast ser det äckligt och gojsigt ut men är supergott, som det här. Banan, klementin, turkisk yoghurt och kanel, mums. Nu ska jag sätta mig länge och arbeta med na-inlämningen eftersom jag och Petra skratta typ ihjäl oss av mina facebookbilder på lektionen, Hahaha.

Av Johanna König - 29 november 2012 19:08

nu ska jag läsa religionerna i boken & läsa mina anteckningarna och bara försöka få in allt.

det jobbigaste är att jag blandar ihop dem. 

klockan nio börjar revenge, så ska plugga fram till dess, duktigt!

vi hörs senare, puss

sån jävla underbar låt! 

Av Johanna König - 29 november 2012 16:08

fy i helvete vad kallt det var ute!

nu saknas bara snön, däremot kommer det bli grymt jobbigt att gå till skolan varje dag...


har precis fått i mig lite mat och nu ska jag skriva om buddhismen och sen blir det gossip girl!

typ två veckor sen jag såg det!?!? :o


ikväll får jag väl ta och läsa igenom alla anteckningar till imorgon, då jag har religionsprov..

 


Av Johanna König - 29 november 2012 00:07

Godnatt på er, konstigt nog är jag pigg och kan inte sova men får la försöka.

Av Johanna König - 28 november 2012 18:17

sån här skit gör mig förbannad faktiskt.

kurviga tjejer är bättre än smala människor utan!?!?!?

lägg ner, jag tycker det är bra att man tycker kurviga tjejer är fint, men tänk de som är smala och har jättesvårt att lägga på sig vikt? hur tror ni att de känner sig?

själv föredrar jag sin egen kropp.

man ska vara nöjd, man ska vara stolt och dessutom är alla vackra.

förr förnedrade man kurvigare tjejer, nu förnedrar man smala. 

är det inte bättre att inte förnedra något?

alla kroppar är vackra på sitt eget sätt.

   

Av Johanna König - 28 november 2012 13:39

Klippt till lite längre än axlarna, och färgat det, blev faktiskt nöjd!

Av Johanna König - 28 november 2012 01:54

Har precis lagt mig i sängen för att sova några timmar, ska ju iväg och klippa mig kvart i elva, nervös, tänk så ser det hemskt ut efter? Gud vad trött jag är nu, men har i alla fall haft en jättemysig kväll med Matilda! Tjockat i mig för mycket, måste sluta småäta och börja äta nyttigare verkligen. godnatt, vi hörs imon!
Sen är det hemskt att portkodserien är slut nu :(

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards