johannamadeleine

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Johanna König - 26 november 2012 23:19

asså börjar nästan skratta snart för hur dåligt det gick med pluggandet, orkade inte ens läsa om medeltiden och knappt om antiken? då blir det ett F. 


äsch, sova är viktigare, hehehe. 

nä men seriöst, school sucks and my classmates too.


godnaaaatt på er!

 

except you såklart, hihi

Av Johanna König - 26 november 2012 21:05

Nu ska jag sätta mig med några timmars historia, tillsammans med frysta hallon, klementin, banan och turkisk yoghurt, gott!

Av Johanna König - 26 november 2012 19:40

jag orkaaaar inte, jag har suttit och kollat ner i historiaboken två timmar, jag har läst och läst, men min hjärna hänger inte med. mina ögon bara rullar, så jävla onödigt. tänkte skriva lite jämförelser och skillnader mellan dessa tider, men det går ju inte, när jag inte fattar...

verkligen inte redo för historia-provet imon, dönervös.


nä, nu ska jag gå upp och duscha, sen ska jag på nytt börja om och läsa 10000 sidor i historiaboken, sen får jag väl skriva lite jämförelser. sen vill jag sova, klockan lär ju vara fyra minst när jag är klar. 


varför behövs kunskap?

kan man inte bara få lära sig lite av någon, och arbeta med erfarenhet?

önskar att jag levde på ett annat årtal, då hård skola inte var nödvändig.

tre ord, jag hatar skolan.

 

gud, detta är så jag...

Av Johanna König - 26 november 2012 00:14

Jag är inte trött.
Jag kan inte sova.
Jag vill sova.
Jag vill vakna pigg.
Jag vill inte till skolan.
Jag vill klippa av håret, men vågar inte, tänk så ångrar jag mig?
Jag ska nog göra om mitt rum, men vill ha det klart nu.
Jag vill ha snö.
Jag ser ut som en tjock boll i min vinterjacka...
Nu ska jag återgå till att försöka sova, godnatt.

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards