johannamadeleine

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Johanna König - 18 november 2012 22:29

Usch, söndagsångest verkligen. Vill bara bort från denna jord just nu, passar nog inte in här. Idrotten skiter jag totalt i, min hjärna sprängs snart. Nu får jag hoppas på lite sömn.

Av Johanna König - 18 november 2012 21:06

usch, min kärlek till skolan är tom verkligen, ser absolut inget positivt med att gå till skolan. tänk att jag ska gå på samhällslinjen på denna bitchskolan i tre år, döda mig snälla!?

nu är det mycket de närmsta veckorna till jullovet, ingen ork eller inspiration alls.


jag kan absolut inget på gympaprovet, vill verkligen inte göra om detta.

menmen, that's life. 

nu ska jag läsa igenom häftet, det är det enda jag har gjort, hahaha.

alla sitter säkert och skriver tankekartor över hela skiten, medan jag har läst det två gånger, hehe.

sen ska jag nog sova, puss och godnatt! 



Av Johanna König - 18 november 2012 14:58

åh, ångest inför imorgon...

jag orkar verkligen inte plugga inför gympaprovet.

jag är nästan klar med allt annat i alla fall, brukar alltid göra det lättaste först, haha.

inlämningar är mer min grej, prov går ALLTID åt helvete för mig. 


idag var jag och gymmade med Johanna, skönt! sen har jag duschat, rakat benen, mys!

nu kanske det är dags att börja plugga, så trött!

vaknade fem imorse, somna om efter två timmar till halv elva i alla fall.

men ändå dötrött...

Tumblr_mdmt2nozmf1qahj27o1_400_large

hahaha, kanske är dags att jag börjar ta anteckningar på lektionerna, höhö!

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards