johannamadeleine

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna König - 21 november 2012 23:36

plugget har väl inte gått så bra som jag ville att det skulle gå ikväll, menmen..

imon är det sista skoldagen innan långhelg, wiho!


livet kan vara ganska upp & ner, men idag går jag ändå och lägger mig med ett leende på läpparna, livet är ganska bra idag. vill faktiskt bara glömma framtiden & skolan, så känns det som allt kommer lösa sig på vägen även fast livet är förvirrat. 

 


nu ska jag nana, godnatt sötisar!

Tumblr_mduhn0fyj11rxnoxro1_400_large

Av Johanna König - 21 november 2012 18:53

gick till tre idag, sen stanna nästan hela klassen kvar till sex för att se "the pianist", för att vi skulle inte hinna se den på svenskan. gud vad hemsk och bra den var! satt där och grät & grät, man fick verkligen en annan blick på vad som verkligen hände under andra världskriget.

nu måste jag ta och plugga, tänkte sitta med det hela kvällen. för imorgon har jag inte tid med sånt. 

vi hörs sen, puss

Av Johanna König - 20 november 2012 23:00

åh, imon är det skola som gäller igen. det känns jävligt trist.

skönt att vara ledig på fredag igen i allafall!

det värsta med imon är att vi har förjävlans sega och långa lektioner då, usch. 


känner mig hängig och har ont i huvudet, så nu ska jag hoppa i säng.

vi hörs imorgon, puss!

 

Av Johanna König - 20 november 2012 14:00

Hade en mysig kväll igår med Matilda med naturgodis, popcorn och massa cola, åh vad gott. Kom hem vid två, somnade snabbt, var så trött.

Fett skönt med studiedag, men sitter här hos Petra och försöker få igång hennes skoldata, men det går inte. Vi som skulle göra analysen idag...


Av Johanna König - 19 november 2012 18:14

jag vill verkligen ha snö nu, men när snön kommer brukar jag vilja ha sommar, haha.

nämen, blir sjukt glad av att gå där det hänger ljusslingor osv, kolla på mysiga snö & julbilder. 

det gör mig lycklig, haha.

 

Av Johanna König - 19 november 2012 16:57

har varit så trött idag asså, kunde inte somna förrän två inatt. 

satte mig och gjorde anteckningar på idrotten inatt, hahah duktigt!

provet var förvånadsvärt inte så svårt som jag trodde. visst, vissa chansade jag på men annars kändes det ganska bra. 


sitter just nu hemma hos Petra, och "pluggar" samhäll.. det går inte allsbra, så det får bli på imorgon på studiedagen. 


lite senare ikväll ska jag vara med min saknade vän Matilda. 

puss, hörs sen, för nu ska jag nog dra mig hemåt i detta mörkret! 

Av Johanna König - 18 november 2012 22:29

Usch, söndagsångest verkligen. Vill bara bort från denna jord just nu, passar nog inte in här. Idrotten skiter jag totalt i, min hjärna sprängs snart. Nu får jag hoppas på lite sömn.

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards