johannamadeleine

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna König - 5 november 2012 14:06

Åh, ska strax in på italienskan, jag orkar verkligen inte. Längtar till god smoothie som jag ska göra när jag kommer hem, gott! Slutar halv fyra, hoppas vi får sluta tidigare, för jag hatar verkligen språk!

Av Johanna König - 5 november 2012 07:47

"god"morgon, hur jävla trött som helst, somna inte lätt igår.. Nu sitter jag o äter frukost, måste snabba mig, puss!

Av Johanna König - 4 november 2012 23:35

Åh, höstlovet är över, fan. Även fast det inte har hänt något typ, så vill jag bara sova vidare några veckor till. Idag har gått väldigt snabbt, ätit middag med Petra och Sarah och även kollat på bio (ted) riktigt skön film, haha! :) kanske är dags att sova nu, problemet är att jag är inte alls trött. Godnatt i alla fall! Imon är det tillbaka till äckelskolan. Gammal bild

Av Johanna König - 3 november 2012 23:17

Säger godnatt nu. Inget är kul längre, så varför vara glad? Längtar galet tills gymnasiet är över, vill bara resa bort. Dessutom orkar jag inte bry mig om någonting längre, lär direkt inte lyckas i livet. Men egentligen, what's the point? Sen vet jag inte heller vad jag vill lyckas med. Ni kanske inte vill läsa sån här skit, men då kan ni sluta läsa. ;)

Av Johanna König - 2 november 2012 19:04

hallloooj på er! 


jag har riktigt tråkigt!

nu ska jag baka eller någonting.....


hoppas ni har ett roligare liv än mig, hihi ;D



 

Av Johanna König - 2 november 2012 13:36

ska börja med matten snart, jag måste få minst ett E på detta matteprovet, gaaah!

dessutom fattar jag inte mycket av detta kapitlet, vilket inte är så bra...

äsch, nu ska jag lösa det här sen vet jag inte alls vad jag ska göra...

någon får gärna ta med mig på någon halloweenfest eller något, vill komma ut!


vi hörs senare, puss

 

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards