johannamadeleine

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna König - 23 november 2012 17:41

Ligger nerbäddad i sängen och ska försöka börja skriva lite uppgifter i detta häftet. Kan ju direkt inte påstå att det var enkla saker som man ska skriva om, men måste ju börja någonstans...

Av Johanna König - 23 november 2012 13:25

nu ska jag och Petra dra oss mot friskis och gymma!

har inte gymmat sen tisdags, så det ska bli skönt.

vi hörs senare, puss!

 

haha, så gör jag det såklart..

Av Johanna König - 23 november 2012 11:36

Godmorgon! Nu är det dags för en god frukost, döhungrig!

Av Johanna König - 22 november 2012 20:00

Ny blir det godis och film med Petra, mys! Imon är jag ledig, kan det bli bättre!? :)

Av Johanna König - 22 november 2012 18:41

Köpte en grå leopardbh från lindex och en bambuborste från kicks. :)

Av Johanna König - 22 november 2012 18:24

jag har tänkt på en sak... när jag är ledsen, när i princip alla är ledsna gråter de i sin ensamhet men sen om man behöver gråta bland folk, gör man det inte. men ibland behöver man bara gråta ut. jag gör det ibland, om jag är med någon vän kan jag bara plötsligt börja störtgråta, haha jag vet att det är konstigt. men det känns bra att göra det när man är med någon nära vän som man kan lita på. jag är oftast allmänt deprimerad av mig, då tycker jag det är sjukt skönt att gråta ut. men alla tjejer åtminstone klistrar på ett leende på läpparna som om allt är okej, t.o.m jag. men det tycker jag inte man alltid behöver göra, för ibland behöver man känna trygghet och behöver hata livet och världen. 

så det är okej att gråta!

Av Johanna König - 22 november 2012 17:54

Precis kommit hem från kungsmässan, shoppat lite med Petra, visar strax. Lite senare ska jag sova hos Petra, mysigt!



Hur galet fint är det inte med belysningar och vinter? Åh, nu saknas bara snön.

Presentation


Hallå alla människor!

I den här bloggen kommer ni få läsa om en tjej som inte vill vara som alla andra och försöker hitta och skapa en egen väg i livet.

Hoppas ni fortsätter läsa!

Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards